11/12 - 09

Hejhej, har inte kunnat skriva pga att jag inte har orkat suttit vid datorn.
Idag är de fredag och jag har ingen aning om vad jag ska göra, Anne fyller 20 år så grattis ! Och jag  är bjuden på fest och så i sumpan men har varken pengar eller ork för att åka enda dit. Idag efter skolan ska jag sitta kvar en stund och plugga på provet som jag har på onsdag tsm med Christel. Nej jag har inget mer att säga tror jag...



I måndags va den värsta smärtan jag varit med om, de gjorde så ont så jag trodde att jag skulle dö...
Jag vet redan att jag är väldigt osäker på mig själv och så kommer massa saker fram så får mig att få ännu sämre självförtroende, jag hatar de. Jag älskar dig och de va därför jag inte lämnade dig men en gång till så vet jag inte om jag orkar...fan va allt är komplicerat.
Men ett stort tack till min älskade vän Emilia som alltid ställer upp, mitt i natten, tidigt på morgonen, när som helst !
Jag älskar dig Emilia, du är fanimej bäst !

Puss.


Kommentarer
Postat av: Emilia

neej de är du som e bäst! :D

om jag inte hade snackat me dig hade allt forfarande vart knas :O

lova ya! <3

2009-12-12 @ 18:14:05
Postat av: jossan

Haha så de är bra nu `?

love <3

2009-12-13 @ 17:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0