1/12- 09

Hejhej, idag är de tisdag vilket betyder träning, skojskoj !
Denna dag började med att gå upp vid 20 i 7 för att säga hejdå till älskling som skulle åka cirka då och sen göra mig iordning till skolan. Vi gjorde permanent idag och de gick åt helvete! Men så mkt som jag har skrattat idag är sjuk, först för att jag är så jävla ful (Bengt, Paulo och Anna har bilder som jag dock hoppas på att dom inte visas för nån) och sedan på Bengt och Paulo som jag verkligen inte kunde sluta skratta åt, kan säga att vi har haft skrattattack 90 % av hela dagen. Svenskan gick faktiskt riktigt bra och vi jobbade faktiskt på som attans, fast vi satt i ett annat rum.
Nu sitter jag här hemma och väntar på att tiden ska gå så jag kan åka och träna och sen åka till stan imorrn för att köpa en julklapp åt älsklingen. Nej nu tänkte jag sleva upp två bilder på två frisyrer jag har gjort i skolan, dock inte så fina och bild ett är rätt gammal och bild två är från förra veckan.

 

Måste även säga att jag saknar kusin lite de va ett tag sen man träffade honom, måste verkligen lekalekaleka snart, Miss u Johan ! <3
Nej nu ska jag inte skriva nått mer för jag har inge mer att säga, Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0