13/12 - 09

Hejhej, idag är de söndag och de betyder 3 advent och lucia och en vecka kvar i skolan !
Kan börja berätta om min fredag som blev helt andra planer en planerat.
Fredag: Började såklart med skolan och med en massa tjat om att jag  skulle följa med till sumpan på kvällen för att bowla, äta och fira Anne som faktiskt fyllde 20 år ! Ett stort grattis till dig gumman. När jag kom hem från skolan visste jag inte hur jag skulle göra men bestämde till slut att jag skulle följa med eftersom man bara fyller 20 en gång. Jag fick 300 kr av  pappa och 2 remsor, superbra ! Vi tog 20 i 8 tåget tror jag om jag inte minns helt fel och vid halv 10 tror jag att vi började bowla ! På "min bana" va de Amanda, Jag, Ida, Helena, Räkan och Bella som körde och jag kan ju säga....aldrig mer att jag bowlan ! Bella förlorade och han fick ner 7 st sammanlagt tror jag så nör han gick för att han inte ville köra mer så fick jag köra åt han för att jag va sämst och fick då öva lite, de skulle jag inte ha gjort för då gjorde jag strike...Men eftersom Bella gav upp så förlorade jag, Räkan vann tror jag. Efter att vi hade bowlat så gick vi hem till nån brud som bodde i sumpan som jag inte minns vad hon hette menmen de va trevlans där och nästan alla tog 10 i 2 tåget hem till bålsta.
När vi kom till bålsta så va Jessica, Nicole, Karim, Nina, Wikman, Frajp, Philip och några där så då stannade jag där och pratade lite med dom och sen såg jag Robin stod där i sin bil då åkte vi hem till honom och sov, mysigt.
Iallafall så vill jag säga ett stortstort grattis till Anne !



Lördag: Började med att man vaknade med älskling brevid mig, mysigt !  När vi gick upp så körde Robin hem mig för att planen va att jag och lillebror skulle baka lussebullar men pappa kom aldrig hem...inte när jag va hemma iallafall. Så jag somnade och vaknade 3 timmar senare av att Robin kom in i mitt rum, då va de bara att gå upp och göra sig iordning. På kvällen va vi hemma hos Marre där hon och Robbin satt och drack vin och blev lite roliga, Kurt och Robin va såklart också där ! Vi satt där och hade de trevligt tills kl va runt 1 då vi åkte till shell allihopa för att Robin, Robbin och Kurt skulle käka och sedan körde Kurt och Marre hem Robbin medans jag och Älskling åkte hem och skulle titta på Harry Potter men den hade inte svensk text så de blev Män som hatar kvinnor ist. Vi somnade nästan båda två så vi stängde av när inte ens halva filmen hade gått. Myslördag alltså !
Söndag: Idag vaknade jag med bebben brevid mig och sedan gick vi upp och åkte hem hit, han åkte hem för ett tag sen och nu sitter jag här helt själv som vanligt för att pappa är på donken och jag kommer inte kunna käka middag idag, alltså så har jag ätit 1 macka på två dagar...fun life ! Nu är jag skitirriterad får tydligen inte ens följa med och handla.
Puss

Kommentarer
Postat av: vanessa

minns du mig?=)

2009-12-13 @ 22:36:13
URL: http://vannee.blogg.se/
Postat av: Josefine

japp de är klart ? ;D

2009-12-14 @ 06:55:41
URL: http://josefinehallgrenholmqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

taack älsklingen :)))

<3

tack för att ni kom ! helt lost var jag hah:p var så mkt haha

2009-12-14 @ 11:48:10
Postat av: Josefine

vsg sötnos !

tack för att jag fick komma ;D

<3

2009-12-14 @ 13:41:31
URL: http://josefinehallgrenholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0