15/12 - 09

Hejhej, nu sitter jag såklart och väntar på bussen...mkt tråkigt.
Idag börjar vi 10 min senare men de betyder att jag tar ett tåg som går en halvtimme senare, skönt kan man ju säga ! Idag har vi temadag och de kommer suga min balle men på rasten ska jag och Paulo nog ut och hoppa i snön, jag har kameran med mig *happyface*. De är jätte mkt snö på min tomt och jag blir så gla så gla!
Juste btw igår så gjorde jag en snögubbe och jag och Paulina gjorde snöänglar och lekte i snön, de va superkul. Idag blir de mjukisar för min del eftersom vi mest ska lyssna på massa föredrag, hörlurarna är verkligen med och en macka ska jag även köpa när jag kommer till jakobsbergsstation !
Nej nu har jag inget mer att säga, men bilder kommer ikvälll eller nått sendå.

Igår gick jag hem tidigare från skolan pga att jag hade sån jävla migrän, när jag kom hem somnade jag och sov i 4 timmar....sinnessjukt jag är helt sliten och död, tur att vi får jullov på fredag då.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0