16/12 - 09

Såhär kul har jag när jag kommer hem. Ska åka och äta middag hemma hos Nina men maten blir ju tamejfan aldrig klar och pappa är seg och jag svälter ihjäl! När jag har ätit klart så kommer älskling och hämtar mig ringde han och sa. Ikväll kl 21.00 är de PH ! Eftet Ph är de house of wax på 6an, otroligt kass film om jag får säga de själv. Vem i helvete tycker att en "skräckfilm" med Paris hilton och chad michael murray är läskig ? De kan inte vara många, aja nu ska jag åka till nina och leka med lillebror och äta som aldrig förr. P.s. En skoldag kvar och sen är de julavslutning.
Puss


Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Ja, det gjorde jag.
vad önskar du att du gjort mindre? Klaga
hur tillbringade du midsommarafton? Jag va med mina vänner och träffade även Robin *glad*
blev du kär i sommar? ja de blev jag.
hur många förhållanden? i sommras ? en annars två
favoritprogram på tv? oth.
bästa boken du läste i sommar? läste ingen i sommras
dog någon som stod dig nära? Ja.
vilka länder besökte du? Sverige.
är det något du saknar sommaren 2009 som du vill ha sommaren 2010? Festival i hope och utomland i hhope.
vilket datum från sommaren 2009 kommer du alltid att minnas? 2/7 - 09
största misstaget? vene.
har du varit sjuk eller skadat dig? Förkyld
Bästa köpet? Nothing.
Vad spenderade du mest pengar på? Mat, buss, Tåg, cigg, Bensin...
gjorde någonting dig riktigt glad? Robin och vännerna
vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009? Svennebanan.
var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? Både och, faktiskt.
vad önskar du att du gjort mer? Tränade, jobbade.
största musikaliska upptäckten? no idea
något du önskade och fick? Ja
något du önskade dig men inte fick? Det också!
vad gjorde du på första dagen på sommarlovet? Va med Korven, Bengan och några till?
finns det något som skulle gjort din sommar bättre? Finns det alltid.
hur skulle du beskriva din stil sommaren 2009? Min stil? Haha, som vanligt antar jag.
vad fick dig att må bra? ALLT FOLK!
vem/vad saknade du? ALLT FOLK!
sommarens sötaste? Robin
sommarens hetaste? Korven i cocosolja ;D
sommarens största kärlek? Robin i guess.
sommarens besvikelse? ehm, vene.
sommarens bästa? Kärleken och alla vänner.
sommarens snällaste? Vene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0