16/12 - 09

Hejhej, jag sitter och väntar på bussen nu som vanligt.
Igår lekte jag som sagt med Emilia och de va mktmkt trevligt och efter de så kom Robin och hämtade mig så åkte vi hem till mig, han satt vid datorn och jag kollade på tv sen la jag mig för att sova, vilket han också gjorde efter ett tag. Jag va superirriterad på honom, ville bra mörda honom men varför säger jag inte. Men eftersom jag inte kan vara sur på honom speciellt länge så vände jag mig mot honom efter ett tag och pussade lite på honom sen somnade jag där helt lycklig med bebben min. Imorse vaknade jag och nu har jag duschat, fönat håret, plattat luggen, sminkat mig och klätt på mig och jag är helt klar nu. Idag skulle jag egentligen åkt tidigare till skolan för att ha ett omprov med Christel men hon ringde imorse och sa att hon va fortfarande sjuk så de blir inget prov för mig idag inte. Nej nu ska jag kolla vilken utav mina äckliga jackor jag ska ha på mig idag....Snäll köp en ny till mig!

Om de ser dehär mamma kan du kolla i garderoben i amandas rum om min jacka händer där och isf tvätta den idag ?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0