17/12 - 09

Hejhej, idag har de varit en halvlång dag i skolan och jag är riktigt nöjd med vad jag har gjort idag !
De började med att jag vaknade hemma hos Robin och tänkte att jag skulle skita i skolan men såklart så gjorde jag inte de eftersom jag är så duktig. Jag gjorde mig i ordning och gick till bussen som va 7 min försenad och de blåste så in i helvete och de va så jävla kallt. När jag kom till stationen så fick jag vänta i kanske 1 min sen kom Bengt och så gick vi mot tåget, skönt de med lite värme. Vi kom till skolan precis så vi hann till början av lektionen som va  svenska och vi skulle redovisa, men jag vägrade så alla utom jag och Bengt redovisade. Jag hatar verkligen att redovisa de är så pinsamt och så jävla hemskt jobbigt, usch! Iallafall så fick vi lunch, oxjärpar och potatis den va väll sådär. När vi hade ätit klart traskade vi till idrottshallen och skulle ha idrott, vi spelade vollyboll och sjöng backstreet boys, bwo, e-typ och vad som nu kom på den där skivan. Under lektionens gång så hittade jag två kartonger som va inslagna och såg exakt ut som paket så jag och Bengt tog på oss en varsinn och  ja, vi va fan fula ! *bild kommer*. Efter idrotten så va de matte och vi skulle jobba lite i boken och sen ha kompliteringsprov för att kunna höja betygen, men vi hann inte ens börja. Linnea fick damp för att "bengan kollade bort, Paulina borstade håret, jag petade på paulinas naglar och Niven smsade" Ja Bengan kollade bort i två sek och tog min vattenflaska, Paulina borstade håret innan genomgången, jag pekade på paulinas topp som va helt kluven och Niven smsade...BIG DEAL ?! Nej men de tyckte linnea så hon ställde in lektionen och vi fick göra proven direkt, de gick åt helvete eftersom jag inte fattar ett piss men har redan g+ så de är chill för mig. När man va klar med provet skulle man göra ett prov som man hade omprov i, jag hade ett med Christel och de gick superbra, fick vg och hon va mkt glad på mig ! Nu vart vi så glada eftersom linnea inte ville ha lektion så blev de en halvtimmes tidigare tåg, skönt! Men de va dock försenat så när vi kom till bålsta va de bara springa till bussen. När jag kom hem tänkte jag "åh fan va skön att sova" Men nej jag tittade lite i mitt rum och fick ångest, de va verkligen skabbigt. Så jag har dammat de mesta, dammsugit, plockat upp alla kläder från govlet och lagt de som är smutsigt i smuttsen och de som va rent la jag i garderoben. Mitt rum är frechare en någonsin och de luktar gott också,  doftljus ! När jag hade städat, blivit riktigt nöjd och duschat  så pyntade jag granen tsm med lillebror, den blev skitful. När granen va pyntad så gick jag ner hit till datorn och har skrivit en inlämningsuppgift som jag hade glömt bort som ska vara inlämnat senast imorrn så då va de bara att gå ner hit och skriva de och den är klar nu och ivägskickad .
Imorrn fyller även min lilla babe Emilia 16 år, grattis hjärtat ! Så då blir de att gå dit och käka kinagryta *hemlagad*, svulla massa gott och sen vet jag inte riktigt vad som händer, ska vara hem i  rätt skaplig tid iallafall eftersom jag fick veta idag att jag ska vara med på match på lördag kl 2, SUCK ! Trodde att jag skulle slippa eftersom jag inte va på träning i tisdags men nej, visst de är väll kul att spela men jag är ju så värdelös på de så.
Nej nu orkar jag verkligen inte skriva mer om j ag ska vara ärlig men slänger upp en bild på mig, Bengan och Paulina !



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0