18/12 - 09

Hejhej, jag väntar såklart på bussen och de suger !
Idag är jag riktigt svinigt trött och ville inte gå upp så låg kvar i 20 min extra och de visade sig att de va bara bra eftersom jag är klar för länge sen. Älsklingen åkte redan vid kvart i 7 och då vaknade jag till lite men somnade sedan om. Dehär är faktiskt sista dagen i skolan, vi har julavslutning och sen fan är de jullov ! Idag är de faktiskt ingen vanlig dag eller hur Emilia? VI FIRAR DEN DAG MED BLOMMOR OCH CHOKLAD, GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN BABE ! <3
Så ikväll blir de att äta mat och mysa hemma hos Emilia och vänta på att Robin ska komma hem så jag kan åka hem ióch sova eftersom jag tydligen har match imorrn...suck ! Aja nej nu måste jag klä på mig och lite så innan bussen är här faktiskt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0