19/12 - 09

Hejhej, nu sitter jag hemma hos älsklingen min och väntar på att han ska komma så vi kan gå och duscha.
Igår fyllde som sagt Emilia år och vi va hemma hos henne och käkade så jävulskt god mat, hemma gjord kinamat jag höll seriöst på att spricka sen för att jag käkade för en hel familj. Efter att vi hade käkat satt vi och snackade lite sen fick vi skjuts ut till krägga, hem till Pontus där de inte skulle vara fest utan bara några st men sen drog de till med en fest iallafall med bara massa äckliga fjortisar som gick runt som små slampor. De va en brud som va heeelt galen hon sa "kom så dansar vi" och jag ville inte då satte hon sig i mitt knä och typ jucka? sen satt hon och sa att jag va så jävla vacker och lalala jag va hennes babe som hon älskar mest av alla...första gången jag träffa bruden. När vi väl skulle hem så märkte jag att någon liten fjortishora hade snott mina skor men Pontus va så snäll och lånade ut ett par skor till mig som han ska få tbx nån dag. När jag kom till bålsta så mötte  jag såklart älsklingen och så åkte vi hem till honom och sov. Imorse när jag vaknade så va de nästan att åka på match direkt, de gick otroligt bra förutom för mig...Jag fick ont i min arm så jag knapp kunde röra den för nån minut och mitt knä hoppa till så fyfan va ont de gjorde ! De blev iallafall 2-1 till dom men dom va riktigtriktgit osportsliga en brud bölade typ hela matchen och kallade mig hora hela tiden. Nu ska jag duscha, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0