20/12 - 09

Hejhej, just nu sitter jag hemma hos Robin och väntar på att han ska komma in och sluta mecka med bilen.
Igår gjorde vi inte så mkt, åkte runt lite med bilen och Robin skjutasde folk och då gick jag upp till Johannes ett tag för att träffa Amanda och Alvik men mötte även på fler som lilla Jimmy tillexempel. Det va mkt trevligt att träffa dom för de va ett tag sen och man saknar dom ju, mkt söta personer ! När Robin hade skjutsat klart alla så åkte jag, Robin, Kicki och Tobbe till donken och käkade och de va tamejfan de bästa jag gjort i hela mitt liv va döhungrig. När vi hade käkat klart så åkte vi hem mot bålsta, släppte av Kicki och Tobbe eftersom vi skulle till Marre men när vi va där så hade dom fyllepåsarna gått och lagt sig tydligen. Då åkte vi vidare mot shell och där va Emil och Tchibbe som vi körde hem. Vi körde massor med fler men orkar inte skriva om de för de är ju riktigt jävla tråkigt.
Så anyway så ska jag äta middag hemma hos Robin idag, gottgott! Imorrn kommer kanske Bengan till mig annars åker jag nog till henne sen följer hon med mig hem om hon skulle sova hos mig och på tisdag blir de att åka till Paulo ! Jaja nu orkar jag inte skriva mer och har för de första inget mer att komma med.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0