21/12 - 09

Hejhej, just nu kom jag på att de är fanimej bara 3 dagar till julafton ?! Shit my lord!
Jag undrar verkligen vad jag ska få i julklapp, nått bra i hope! Undra vad jag ska få i julklapp av Robbob, jag har en julklapp till honom iallafall som han kanske inte tycker om men han får fanimej låtsas gilla den/det.
De blir iallafall Hassela på nyår med dom bästaste, inte alla dock men några av dom bästaste...kommer sakna Bengt super mkt men då jävlar när jag kommer hem därifrån så ska jag lekaleka med henne.  Imorrn ska jag till Paulo och de ska nog Sofia med i think, Bengt kan icke följa eftersom hon ska till Kimpi idag så de blev lite tråkigt men då får jag leka med dom sötisarna iallafall.

Jag älskar snö verkligen !

Jävligt kass bild på mupparna men hittade ingen annan med båda på.

Aja nu måste jag göra mig iordning för nu är BEBISBENGT påväg hit,JIPPIA.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0