21/12 - 09

Hejhej, just nu sitter jag och laddar upp bilder på facebook från Emilias födelsedag...fjortisfest!
Min kompis lever tack vare mitt lilla hjärta, jag fick panta lite burkar av pappa med de räckte inte så då fick jag pengar av älskling till en kompis, tack bebis ! Anyway så tittade vi på en film som gick på 5an, halvbra, men när jag va liten tyckte jag att den va super. Vi somnade rätt snabbt efter csi och älsklingen gick upp tidigt imorse för att jobba men jag somnade om snabbt. Jag vaknade för ett tag sen och nu väntar jag på Bengt som ska komma hit ett tag innan hon åker till Kimpi. Nej nu bjussar jag på bilder.


1- Vito, Tchibbe och Emil.
2- SötKarro.
3- Millan och Körv <3.
4- Folk.
5- Jag och Limpan <3.

Orkar inte ta fler bilder, puss.

Kommentarer
Postat av: steve

vilka super coola grabbar eller inte................

2009-12-21 @ 19:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0