2/12- 09

Hejhej , nu sitter jag och väntar på bussen som.
igår va de träning, riktigt skönt faktiskt att ha komma igång lite igen, kanske till och med match i helgen. Älskling sov hos mig inatt som vanligt fast inatt ska jag faktiskt sova hos honom. Idag har vi 5 månader, känns inte så mkt när man säger så eftersom de känns som de har varit han och jag i evigheter, du är bäst bebis !
Idag ska jag handla lite julklappar till bland annat älskling, men vad ? har aldrig köpt nått till en kille...jo lillebror men de är inte samma sak, jag har redan köpt en parfym till Robin i oktober så nu har jag ingen aning om vafan jag ska köpa ?! TIPS TACK. Jag tänkte även passa på att skriva lite ur min önskelista.
Converse gula låga i st 38
Presentkort på :
Gina tricot, hm, lindex, carlings och jc
Tattoo
Löshår hos frisör
Den nya nikon kameran
En mobil
Massa underkläder
Pengar
Frisörplattång
och ja de är väll de viktigaste, så köp saker till mig nu gott folk.


Fick troligtvis 'ven vg på mitt prov som jag hade här om dagen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0