22/12 - 09

Hejhej, just nu är jag helt happy ! De är mysigt väder ute, älskling är underbarast på jorden och de är bara två dagar kvar till julafton ?! Jag längtar och längtar till julafton, vad kommer jag få? *happy* men vill dock inte ge min julklapp som jag har köpt till Robin längre, känns som han kommer bah "mm, tack jossan..".
Anyway så ska jag nog till Jakan med Malin, Fia och bebisen (Alicia) om jag hinner, har ju faktiskt träning sen vid 6 så. När Robin kommer hit så ska jag bära ner lite saker i pannrummet, men de är läskigt att gå ner själv så han får följa med mig, om han hinner de vill säga jag vet inte om de är idag han ska åka och handla eller om de är imorrn. Imorrn ska iallafall jag till mormor och hjälpa henne att pynta granen och imorrn ska jag även sova utan Älskling...shit de va ett tag sen, minns inte när de va sist men de skrämmer mig iallafall. Nej nu ska jag hoppa in i duschen lite snabbt sen ska jag dra till vinan och träffa Marre en snabbis under hennes lunch sen hem igen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0