23/12 - 09

Hejhej, imorse vaknade jag vid elva och sen har jag bara legat och kollat och pussat lite på älskling men han vaknar såklart inte så jag gick och fixade mig lite vid kvart över tolv. Vi ett kom mormor och hämtade mig och Robin låg fortfarande och sov jävla sömntuta! Iallafall så åkte jag och mormor till kinakrogen för att äta lunch, lunchbuffe vart de...MUMS ! När vi hade ätit klart så åkte vi hem hit till mormor för att pynta granen men de är inte det enda vi har gjort idag vi har även hunnit med en kopp te/kaffe och baka bröd som för tillfället står i ugnen. Om ca 30 min så ska vi åka ner till tågan för att hämta Ullapira och sedan ska vi åka förbi pappsen för att jag ska springa in och hämta saker och Robins julklapp sen åker jag hem till mamma och sover där inatt, utan älskling *buhu* så jag ska få sova med systeryster inatt. Just nu är Älskling i kista tror jag och handlar julklappar tsm med Kurt, jag  är så nyfiken på vad jag ska få utav honom för sist fick jag ett superfin halsband som jag aldrig ska ta av mig så nu hoppas man på att de blir en lika stor höjdpunkt på julafton, men de blir de säkert eftersom de är från honom så är de speciellt. Prick om en vecka så är vi påväg till Hassela eller så är vi redan där, omg va mysigt vi ska ha!
Anyway så va jag och älsklingen min hemma hos Paulinadenfina igår och kollade på Sherdil så Robin vart väll inte så speciellt glad när jag lurade med honom för att se en barnfilm som handlar om en häst och en tjej, men han stod ut och va inte alls sur när vi va själva heller de enda han sa va "jag ska strypa dig långsamt" med ett sånt där supergulligt leende på läpparna som bara han kan ha! När vi kom till båsla åkte vi hem till Maritza och pratade lite, käkade knäck och choklad tills Maritza och Kurt ville sova så körde vi hem Mandypandy och sedan åkte vi till shell och mötte Tobias och Kicki. Vi åkte upp till ett ställe som tydligen kallas "nöjd" eller nått sånt för att kolla på folk som åkte pulka och snowracer bakom bilen men de va ju bara muppar där så vi stod för oss själv i ett litet hörn och inväntade tolvslaget för då skulle Kicki bli en "kvinna". Så med andra ord grattis på födelsedagen Kicki! Vid halv 1 åkte jag och Robin hem till honom och kollade på 2 och en halv män och sedan  somnade jag gott med mina armar runt honom och vaknade ännu bättre, liggandes på hans bröst medans han håller om mig...finns de nått bättre ? Nej tror fan inte de.
Nej nu ska jag gå och hålla mormor lite sällskap så blir de troligtvis en uppdatering imorrn eller senare ikväll.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0