24/12 - 09

Hejhej, idag är de julafton, jippi!
Igår skulle vi hem till Marre och Christer på uppsittarkväll men de blev ändrade planer eftersom dom va så sega så åkte hem till pappa och käkade middag med honom, lillebror och syster. När vi hade ätit klart kom älskling och hämtade oss så åkte vi hem till honom och jag lämnade hans present till hans mamma och då gav han mig en påse med julklappar ? Shit asså mktmkt kan jag säga så kollar man på mitt lilla fjuttpaket liksom. Öppnade iallafall hans julklappar imorse och de va lackleggins, parfym och hårgrej...TACK ÄLSKLING DU ÄR BÄST ! Nu sitter jag och väntar på att vi ska käka och sen öppna julklappa och mingla lite med dom som är här för att sedan gå hem till Micke där pappsen är och säga hej och kolla på Peter och Ninnis nyfödda bebis. Jag ska även ringa Robbob om ett tag också och säga grattis och sådär till  mitt lilla hjärta och sen ikväll ska jag tydligen få en julklapp at Robin mamma och Pappa, söta som dom är ! Mina planer för julafton är att mysa med älskling, bara han vill de så. Nej nu ska jag faktiskt vara lite social eller kolla på kalle anka.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0