25/12 - 09

Hejhej julafton va helt ok med massa bra julklappar och sen hem till min älsklingspojk på kvällen !
På dagen/kvällen va vi hemma hos mormor och käkade middag, öppnade julklappar och massa mysigt med familjen. Vid kanske 7 så gick amanda och jag till Micke för att säga god jul och så till pappa och några, Ninni/diddie eller vad hon nu heter och Peter hade iallafall fått en supersöt bebis som jag va lite sugen på att sno. När dom skulle åkte hemåt så gick jag och Amanda tbx till mormor ett tag och sedan kom Robin och hämtade mig, när vi kom hem till honom så kollade vi på film med Kenth, Agneta och Christopher...minns inte vad filmen hette men de va hyfsat bra. När den va slut så kollade vi lite på tv sen gick jag och la mig tsm med älsklingen, somnade på hans bröst med hans armar om mig...gud va härligt ! Imorse när vi vaknade så klädde jag på mig och han gick in i duschen sen åkte han och lämnade mig hemma och så åkte han till sin bror, jag gjorde mig i ordning och sen gick jag typ och la mig eftersom pappa va så otroligt seg (som vanligt) och han sa "jag kommer snart" men ca 2 timmar senare kommer han hem och då skulle vi laga mat och jag som va superhungrig ! När jag hade käkat klart så väntade jag bara på att mitt lilla hjärta skulle ringa och säga att han hade skjutsat sin bror vilket han gjorde efter ett tag och då kom han och hämtade mig. Vi åkte hem hit till honom och låg här i typ 20 min eller så sen ringde han till Tobias som ville att vi skulle följa med till Jonas finka och dricka men jag är inte 18 så får inte ens komma in där, men vi skulle kolla om man va under 18 om man bara fick sitta där men de va stängt så vi drog till donken och bebis köpte en milkshake till mig och de va de enda jag ville ha. När vi hade käkat och sådär så åkte vi tbx till bålsta och åkte runt lite tills vi tröttnade och körde hem Kicki och Tobias till Kicki och vi åkte hem hit och har kollat på film och myst. Just nu sitter jag här helt själv och väntar på att Robin ska komma tbx med Christopher som han är och hämtar på Richards och så skjutsar han några kompisar till Christopher och när Robin kommer in hit hoppas jag att vi ska sova, är svintrött! Men vågar dock inte somna nu när han inte är hemma här, brevid mig.


Det är den här personen som jag älskar mest på jorden.
Det är den här personen som gör mig glad.
Det är den här personen som jag vill leva med.
Det är den här personen jag inte kan leva utan.
Det är den här personen som jag kommer leva med.

Jag älskar dig Robin och så kommer de förbli! Ingen eller inget på hela jorden ska kunna splittra oss, vad folk än säger så håller jag fast vi att de ska vara du och jag.

forever i will love you
forever i will be true
forever i'll always be here by your side
and every morning i'll be there
when you open your eyes

never gonna let you down
i'll always be around
i'll be here for you
because i love you
never gonna let you down
i'll always be around
i'll be here for you i love you

Kommentarer
Postat av: Åke

För lite naket josefine!

2009-12-26 @ 03:44:47
Postat av: Anonym

...vem`?

2009-12-26 @ 19:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0