29/ 12 - 09

Hejhej, idag är de tisdag och vi ska troligtvis åka till hassela imorrn...beror på Robin som inte kan bestämma sig om han ska låna pengar eller inte.
Anyway så igår va jag och Robin i Kista tsm med hans bror Christopher och Maria, mkt trevligt! Jag shoppade lite på gina, en kofta, ett linne och ett skärp sen tog mitt presentkort slut. Vid kanske 6-7 nån gång så åkte vi till vällingby och käkade, mums ! Sen kollade vi runt lite tills vi bestämde oss för att åka hem, men så blev de inte för  Christopher ringde och frågade om vi ville komma och fika vilket vi gjorde. Kaffe och browni, eller jag fick te..jag orkade verkligen inte käka browni så jag lät bli plus att de inte är en favorit till mig. Vi åkte iallafall hem vid 9 och först åkte vi hem till mig och hämtade saker sen hem hit och kollade på Paranormal activity, jag va så rädd så jag grät och vill aldrig mer sova själv. Alla säger att den där filmen är sann men Robin läste igår att han som är med i filmen va med i John lennon show i år. Jaja nu ska mormor komma och hämta mig vi hörs sen, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0