3/12- 09

Hejhej, måste börja med en sång till min allra bästa vän Bengan !

 
Grattis på födelsedagen älsklingsunge ! [orkar inte leta nån bra video så tog första bästa]

Iallafall så började denna dag med att vakna upp hemma hos älskling och ta bussen till station tsm med Greven, trevlans ! Där mötte jag Bengt och vi gick till um för att Bengt skulle fixa nya p-piller, vilket gick superbra !
Sedan blev de tåget mot skolan och på vägen köpte vi en varsin jättemacka och en stor pucko, riktigt mumsigt ! Men nej tyvärr fick vi inte äta dom på svenskan så vi fick vänta enda tills efter svenskan. På svenskan gjorde vi dada dikter och kopierade ut en varsin låttext som handlar om kärlekt och som gärna få oss att tänka på nått speciellt, jag valde Kent. utan dina andetag bara för att den är så underbar och den får mig verkligen att påminnas om Robin.
På lunchen åkte vi tbx till station i jakan för att Paulo skulle köpa en jättemacka och en cola, sedan åkte vi tbx på en gång och hade idrott, pingis blev de Paulo och Bengt är riktgit jävla fula (video kommer).
Efter att ha haft idrott i ca en timme och tio min så bar de av till matteprovet som vi skulle ha, de gick verkligen åt helvete...fyfan! Sofia, Bengan och jag drog till jakobsberg centrum för att kolla efter julklappar men de gick väll sådär. Paulo kom efter ett tag och vi fortsatte och fortsatte utan nästan framgång så de slutade med att vi satte oss på BK och käkade som så idioter, Sofias vän tittade även förbi.
När vi hade käkat klart såg vi att kl va mkt så vi va tvugna att springa till tåget...eller aa Bengan sprang och Paulina och jag gick men hann med tåget ändå. När vi kom till bålsta gick jag och Bengt ner till apoteket och hämtade ut hennes p-piller och sen gick vi och kollade lite i affärer för att fördröja tiden. Nu sitter jag här hemma och har jätte tråkigt eftersom pappa åkte och jobbade igen och Robin verkar vara lite tjurig och vet inte ens om vi kommer ses idag..
Imorrn är de äntligen fredag, fyfan va skönt och på söndag blir de tydligen match för min del...jag kommer göra bort mig något fruktansvärt! Anyway så blire kanske bollar idag, hoppashoppas. Nej nu ska jag gå upp och städa mitt rum kanske, de behövs verkligen.


P.S, jag har köpt en julklapp till Älsklingen min nu och jag vet inte vad han kommer säga, vill ge den men på samma gång inte för jag vet verkligen inte vad jag ska köpa så då blev de just den saken som jag verkligen inte vet vad han kommer tycka om den.

Nej hejdå, Puss.

Kommentarer
Postat av: PAULINA DEN FINA

HAHAHAH VA SÖT MISSEMJAU! <3

2009-12-03 @ 20:43:15
URL: http://paulinamilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0