4/12- 09

Hejhej, Idag är de äntligen fredag vilket betyder fredagsmys i hope !
Började med att jag gick upp försent för jag hade missuppfattat Bengan, men hann med bussen ändå eftersom jag är så supersnabb. När vi kom till centrum så köpte vi en comviq kompis och sen gick vi och satte oss i skolan tsm med Malin, Amanda och Camilla men träffade även Greven och Mt. Vi tog 20 i tio tåget och började sen med engelskan i en datasal där vi skulle skriva lite och så, jag fick två tummar upp och hon tyckte att de va jättebra förutom att jag dampade lite för att jag är så seg i huvet. När vi fick lunch så va de bajsäcklig mat så vi åkte till jakobsbergs centrum där Paulinadenfina köpte en korsett och trosor och Bengt köpte bh och trosor, jag är lite avis på dom båda två idioterna. Sen sprang vi till bussen och åkte tibx till skolan för att ha matte och de visades att Linnea va på kurs idag också så vi hade Janne igen, så skönt eftersom han är så söt och snäll ! Vi fick även sluta tio minuter tidigare så vi hann med tre tåget, så jävla skönt så nu sitter jag här och tittar på oth och väntar på att Robin ska svara vilket han inte har gjort på hela dagen och jag tycker han borde gjort de nu eftersom han redan har slutat, hans comviq kanske har gått ut annars jävlar ska jag ha en bra förklaring. ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer om jag ska vara ärlig, hoppas på att mysa lite med Robin men vet inte vad han har planerat så. Nej nu orkar jag inte skriva mer och jag har ändå inget mer att säga en lycka till ikväll Paulo !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0