5/12- 09

Hejhej, just nu sitter jag här hemma helt ensam och tråkar ihjäl.
Kan börja berätta om gårdagen: På kvällen när Robin kom och hämtade mig så åkte vi och mötte Tobias och följde med honom och åt på sibylla, efter att han hade käkat klart åkte vi runt lite oc hsedan åkte jag och älsklingen min hem till honom och tittade lite på idol och hur fan kunde Erik hänga löst ?! fyfan på sveriges hörsel...Erik är bäst. När idol va slut så gick vi in till Robins rum och kollade på ice age 3, lika bra som dom andra.
Vet inte riktigt vad kl va när vi gick och lade oss, rätt sent tror jag.

Imorse vaknade jag vid elva och har sedan dess väntat på att älsklingen min ska vakna, vilket han gjort vid halv 2 tiden. Då va de bara att mysa lite och kolla på nått skit på tv i ca 30 min tills vi va tvugna att gå upp och han körde hem mig för att sedan åka till sin bror och fira honom eftersom han fyller år idag, grattis!
Nu väntar jag bara på att jag ska ringa honom, men vill inte tjata så kommer antagligen vänta ett tag till. Vad vi ska göra ikväll vet jag inte, kolla på harry potter antar jag...
Imorrn blire min första match på hur länge som helst, fyfan va jag kommer vara nervös! Vet dock inte hur jag ska komma dit eftersom pappa ska jobba och mamma antar jag inte kommer orka eftersom hon är på julbord idag så...Hoppas att man får plats i nån bil iallafall och i samma som Greven.
Nej nu måste jag kolla runt lite på skor på internet, convers.
Pussen.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Nej nej, inte mattias som fyllde. Tilde there doughter :D

2009-12-05 @ 18:17:19
URL: http://josefinehallgrenholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0