8/12- 09

40 frågor om din bästa vän 40 frågor om din bästa vän


Vad heter hon? Emelie Mickaela Bengtsson.

Hur gammal är hon? 17
Vad har hon för hårfärg? mörkbrunt
Brukar hon färga håret? japp
Vilka färger har hon haft? blont, brunt, svart.
Vad gör ni när ni umgås? olika.
Är hon galen? ja, helt tokig.
Vad är erat första minne? Fest hos benny
Har ni många minnen ihop? om vi har, och de kommer fler
Vart bor hon? skokloster
Har ni varit utomlands tillsammans? nej tyvärr.
Hur ser hennes klädstil ut? som mig typ :p
Hur många syskon har hon? 1
När träffades ni första gången ? vi gick väll i 9an
Hur träffades ni? genom josefin
Vilka sporter går hon i? ingen, hon tränar lite hemma på en träningsmaskin.
Vad brukar hon göra på helgerna? vara med Kimpi oftast.
Brukar ni säga att ni älskar varandra? haha ja faktiskt.
Har hon fräknar? näpp
Har ni kollat på film någon gång? ja, massor av filmer.
Har ni bråkat någon gång? nej inte på riktigt.
Har ni skrattat tills ni gråtit? ja, nästan varje dag.
Har ni sovit i samma säng? ja haha, massor med gånger.
Har du sett henne gråta? ja
Vad gjorde du då ? jag krama henne och sa att allt va bra.
Har du sett henne vara riktigt arg ? ja, och då skrattade jag så jag dog.
Har hon sett dig gråta ? hm, ja de tror jag.
Vad ska ni göra i sommar ? massor.
Vad är det bästa med henne ? att hon är precis som mig, skrattar åt allt och tar nästan inget på seriösen.
Vad skulle du vilja att vi ska ändra på? hm, nothing för då är de inte samma bengt !
Har du några smeknamn på henne? japp, Bengt, Bengtåkte, Bengan och Emil.
Älskar du henne ? Ja!
Skulle du kunna dö för henne ? jadå.


Kommentarer
Postat av: bengan

gullunge! :D<33

2009-12-08 @ 19:48:09
Postat av: Anonym

duja <3

2009-12-10 @ 09:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0