8/12- 09

Det mest romantiska en kille kan göra är verkligen att visa upp sin flickvän. Inte på ett sånt sätt som typ "Kolla snygg flickvän jag har!" utan att han verkligen tycker om henne.
Jag vill att du ska säga att jag är vacker inte sexig.
Jag vill att du ska visa för dina vänner att du älskar mig, om du verkligen göra de.
Jag vill inte att du ska ignorera mig eller vara extremt dum mot mig bara för att dina vänner är med.
Jag vill att du ska ta steget till att mysa eller fråga om vi ska göra nått.
Jag vill att du ska behandla mig som om jag vore de bästa.
Jag vill att du ska visa upp mig inte skämmas över mig.
Jag vill att du ska vara som du är när de bara är du och jag, underbar.

Allt gör mig så nervös, så fort man kollar på tv, datorn, ute och går vart som helst så finns de alltid så snygga brudar överallt, de skrämmer mig för jag vet att jag verkligen inte är perfekt. Jag är tjock, skabbig hy, äckligt hår m.m.
Jag vill inte att du lämnar mig så de bästa jag kan göra är att låsa in dig i ett rum utan tv, dator och fönster för då kanske jag kommer blir den perfekta tjejen för dig...en vacker dag, kanske.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hmmmmmm, känner igen det översta. ;)

2009-12-09 @ 17:31:08
URL: http://downloadus.blogg.se/
Postat av: Emilia

E duu stööööööööööööörd?

De e du inte alls! du e ju katt ;)

2009-12-09 @ 22:04:47
Postat av: jossan

hm ja ida...jag snodde den inte av dig iallafall XD

HAHAHA NEJ MILLISH <33

2009-12-10 @ 09:15:33
Postat av: Dronken!

Sämsta skiten jag läst någonsin!

2009-12-11 @ 10:25:28
Postat av: PAULINA DEN FINA

Du är inte alls tjock, skabbig eller annat skit.

Du är så fin så! :)<3

2009-12-11 @ 23:01:32
URL: http://paulinamilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0