8/12- 09

Hejhej, idag är de tisdag och jag har inte skrivit på några dagar nu så får och med lördag kväll.

Lördag: Jag va såklart med mitt hjärta, vi va hemma hos honom och kollade på Sex and the city movie med hans mamma och pappa fast de va mest jag och Agneta som tittade, Robin satt bara och pratade och Kenth  gick och la sig rätt tidigt. Vi somnade rätt tidigt och rätt snabbt efter att vi hade tittat klart på filmen, riktigt mysig kväll med andra ord.

Söndag: Började med att jag vaknade med min älskling brevid mig, vi kollade på tv och drog oss lite sådär på morgonkvisten. Vid ett kom pappa och hämtade mig och Greven så åkte vi hem hit käkade lite varma mackor och drog sedan ut till busshållsplatsen, men ingen buss blev de eftersom Hanna och Jasse åkte förbi och plockade upp oss, Tack !
Vi kom till centrum och gick ner mot sporthallen där vi skulle ha samling med laget. Jag och Greven åkte tsm med Linnea till arlanda för att spela match. Matchen gick otroligt dåligt 14-1 och jag va verkligen inte på topphumör...men ett mål fick ju jag in (måste ju skryta lite). Efter matchen duschade vi och så åkte vi hem med Linnea igen, vi fick skjuts till kalmarsand och då kom Robin ut nästan direkt så tog vi bilen och åkte hem till mig.
När vi kom hem käkade jag lite, Robin duschade och sedan kollade vi på 2012 tsm med pappa och de va bland den sämsta skiten jag sätt i hela mitt liv, otroligt överdriven. Efter filmen gick vi och la oss, superskönt eftersom jag va helt slut !

Måndag: Började såklart med att vakna brevid älskling och behöva tvinga sig upp för att inte ligga och pussa på min älskling och sedan somna om. Gjorde mig knappt iordning så jag gick och la mig i 20 min till sen när jag va klar och sedan pussade jag älsklingen hejdå och gick till bussen. Tåget va otroligt försenat så vi kom försent till skolan, men de gjorde inget sa fröken för hon va okcså försenad och de är inte vårt fel att tåget krånglar.
Vi började med frisörlektion nr 1, klippning. De gick verkligen åt helvete och jag klippte mig i fingrarna typ 20 ggr om inte mer, så fyfan på den ! Efter den lektionen hade gått till sitt slut så va de lunch och sen frisörlektion nr 2, då va de läxförhör och de gick faktiskt rätt så bra förutom att jag blandade ihop två saker men jag förklarade för henne sen och då sa hon att de va jättebra. Efter läxförhöret blev de prov på permanent, de gick väll sådär är verkligen urdålig på sånt men aa jag har inte fått resultatet en. När man va klar med de fick man fortsätta på gruppararbetet som vi håller på med och i min grupp är de Bengan, jag och Patricia, Patricia har inte gjort ett piss och nu är vi klara.
Efter den lektion va slut så va de klasstid, de gick snabbare än vanligt så Bengan, Paulina och Sofia sprang till bussen medans jag ringde till Robin och då va han också klar så körde han hem mig för att sedan åka vidare hem till sig...tråkigt nog. Någon timme senare så kom han igen, myspys !
Vi kollade på Ph och sen somnade vi.

Idag: Idag började dagen med att gå upp igen medans Robin låg och sov brevid mig, jag duschade och gjorde mig iodrning och sen gick jag och väckte Robin, han vägrade typ gå upp så då blev jag sur men han kom upp till slut iallafall. Vi åkte och hämtade Tobias och sen åkte vi till skolan, jag mötte Bengan och Paulo på tågstation och sen tog vi bussen till skolan. Första lektionen va frisör, vi gjorde en uppsättning som heter svinrygg, riktigt jävla svår om jag får säga de själv, men fröken tyckte att den blev mkt fin och de är väll ändå de som räknas.
Lunchen va rätt äcklig men ändå ok, och sen blev de sv och de va så jävla tråkigt! Vi kollade på film och jag va så nära på att somna helahela tiden.
Nu sitter jag här och ska kolla på oth och sen vid halv 7 ska jag på innebandymöte tsm med pappa och jag ska även vänta på att Robin hör av sig, som jag hoppas han gör...

Jag hatar att bråka med dig älskling, you are the most important person in my life.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0