10/10- 09




Du är underbar och du är min!
Du är de bästa jag haft!
Du är mitt hjärta!
Du är mitt liv!
Du är finast!
Du är helt enkelt min drömprins!



Ibland blir jag bara så irriterad på dig så de finns inte ord för de. Jag är väldigt svartsjuk av mig som du kanske märkt och de är för att jag inte vill förlora de bästa som hänt mig. Jag är även väldigt känslig så när du säger vissa saker så hugger de till i hjärtat, jag får en klump i magen och håller in tårarna för att inte falla. Lämnar du mig vet jag ärligt inte vart jag kommer ta vägen, de är i dina armar jag ska vara. Ibland känns de även som om du skäms över mig och som om du inte vill vara med mig bland folk och då undrar jag varje gång vad jag har gjort men du säger alltid att du inte skäms. Jag har massor att skriva som jag inte vågar säga dig men just nu har jag inte tid...Men du ska veta att jag älskar dig Robin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

raring, tänkte bara säga till dig att jag tappa pizzan på golvet igår sen åt vi den haha ;D pickniken inne i träningsrummet

2009-10-11 @ 15:27:54
URL: http://evelinamaria.blogspot.com
Postat av: jossan

hahah ja de kan man ju lungt säga ;D

2009-10-12 @ 20:44:47
URL: http://josefinehallgrenholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0