16/10- 09

Hejhej nu har jag verkligen varit riktigt dålig på att uppdatera bloggen.
Har iallafall kommit tbx till pappa nu igen, känns faktiskt rätt skönt. Varit i skolan och de har väll gott sådär, måste fixa så jag kan få extra hjälp och så i svenska och engelska för nu ligger jag efter nått sjukt mkt i dom ämnena.
På frisörlektionerna den här veckan har vi gjort en frisyr med cureler, långhårsuppsättning och klippt lite, superkul!
Gymmade även igår på idrotten och ja de gick ju super brände några kalorier där och nästa vecka blir de fler. Skulle även till sveg den här veckan tsm med pappa, lillebror och älskling men så blev de icke för Robin va tvungen att gå i skolan så ingen sveg för oss, men pappa har redan åkt så ja ensam hemma i helgen då men sover dock bara här om Robin sover här annars sover jag bort...Läskigt att vara ensam!
I helgen vet jag vekligen inte vad som händer, mysa med älsklingen min hoppas jag på, iallafall en dag...bara vara inne och mysa och titta på film.  Ska kanske luncha med Maritza eller Emelie idag, trevlans ! Men vet inte hur jag ska få tag i Robin då för hans telefon är död och ligger brevid mig nu så om jag drar hur ska han få veta de...Ska kolla med Tobbelobbe om han åker hem med Robin för då går de!
Nu finns de inte så mkt mer att säga tror jag, men ska försöka vara lite mer uppdaterande nu!

Btw, jag fyller år om 7 dagar !



Jag kan titta på dig hela dagarna och fortfarande tycka du är de finaste jag sätt!
Jag kan vara med dig hela dagarna men jag älskar dig bara mer och mer!
Jag kan känna saknaden när du precis åkt!
Du är helt jävla underbar Robin Mossberg och jag älskar dig, förstå de!
De är vissa saker som jag verkligen vill säga till dig med som jag verkligen inte vågar!
Ni kanske tycker de är uttjatande att jag skriver om honom hela tiden, men kan inte sluta säga de!
Varje gång jag tittar på dig så känner jag lycka och fjärilarna finns fortfarande kvar!
Jag kan ligga och fundera i flera minuter varje dag på över hurfan kunde du bli min? Du är ju så jävla underbar och söt, hur kan du ha valt mig, just mig ?!
Varför kommer jag nog aldrig få veta men jag är glad över att vara bara din.
love you!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0