17/10- 10

Hejhej, igår gjorde jag inte så mkt satt och kollade på idol tsm med älsklingen min och sen kom Kicki och Tobbe hit ett litet tag och sen blidde de film med baby!
Riktigt mysig kväll iallafall bara sitta inne och ta de lungt med den bästa bebisen. Idag vaknade jag vid ca kl 11 och gick upp för att käka frulle med bebis och snart ska han dra till Tony och mecka med en bil eller vafan de nu va och då ska jag typ...duscha och fixa mig ? Nej jag har ingen aning. Ikväll har jag ingen aning om vad som händer troligtvis filmkväll eller så, mys!
Har inte så mkt mer att säga för tillfället men bjussar på en bild på min älskling som jag tog igår när han va helt oförberedd, supersöt !



I love you, i love you, i love you, i love you !
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0