18/10- 09

Hejhej, förra inlägget blev raderat pga att Robin mobbade mig så aa...
Igår kväll så käkade jag iallafall hemma hos Robin och de visade sig att enda hans bror med familj va där, pinsamt! Va där ett litet tag iallfall och sen åkte vi hem till Tony ett litet tag för att senare dra hem till Maritza. Där satt alla och drack lite förutom jag och Kurt och jag va sjukttrött och tyckte väll att de va trevligt men de va inte alls samma sak som förr när vi va med dom. Jag och Robin kom hem runt kanske halv 2 senart då käkade vi lite och gick och la oss direkt efter...kan ju säga att jag somnade direkt ! Idag vaknade vi innan elva och gick då upp och käka chips och dipp och kollade på tv. Pappa har även ringt och är påväg hem men hann inte svara när han ringde så vet inte vad han ville, men han kommer nog hem runt 6 eller så. Ikväll ska jag nog sova hos bebis om han inte har ändrat sig de vill säga och just nu så vill jag att Robin ska komma upp och göra varma mackor med mig, mums va gott de vore ! Imorrn är de även skola, kulkul ! Nej nu har jag inget mer att säga så hejsvejs. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0