21/10- 09

Hejhej, jag glömde berätta att i måndags va jag på polisförhör och de förstörde hela min jävla dag!
Började med att vi kom dit och jag fick berätta vad som hade hänt och sen sa hon massa saker som "pip och pip" har sagt som bara va bullshit ! Och de värsta är ju att de va på en måndag och då har jag frisör hela jävla dagen, men missade inget...vi repiterade bara som tur va ! Men läggs inte den här skiten ner så är de ju så att "pip och pip" har mutat, iallafall enas far som de går mkt rykten om är väldigt på att dehär ska fortsätta och han är nog inte riktigt frisk så som han har betett sig mot mig.
aja nu har jag inte tid med dehär nu ska jag gå genom hela bålsta för att komma till min älsklingspojke, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0