21/10- 09

Varför är de så många som klagar på att jag är för mkt med min pojkvän ? Vi vaknar med varann, åker till skolan  sen ses vi inte först på kvällen och sover troligtvis med varann (men inte alltid, men oftast). Klart jag vill umgås med mina vänner och de gör jag men inte så ofta på skoldagarna eftersom jag oftast är hemma efter 4-5, så då kollar jag hellre på tv/film med min älskling  ist för att vara ute och ränna i dehär kalla vädret. Förlåt om jag har ändrat lite på mig sen jag träffade Robin men så äre, jag vill hellre ligga inne en kall kväll med en person som betyder otroligt mkt för mig, jag har dissat honom mkt på helger och så för att få vara med bara min vänner, thats it...jag vill vara med honom så mkt som möjligt, förstå de!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0