21/10- 09

Hejhej, idag är de onsdag och de betyder att de är två dagar kvar tills min födelsedag!
Skolan har gått sådär , frisörlektionerna har varit roliga men alla dom andra säger jag bara usch och fy på, speciellt engelskan ! Idag hade vi engelskaprov som gick åt helvete eftersom hon är så trög och inte fattar att jag har dysleksi...Mamma/pappa måste fan fixa så jag får min särhjälp som jag behöver. Imorrn kommer även Sofia hem från New york, KUL ! Har kollat på en skräckis så jag är livrädd på nätterna, sucks ! Snart är de även lov och då blir de kanske sveg och då ska min älskling jobba så då kommer jag få sova själv och inte nog med de sen ska han praktisera i 5 veckor till så  då får jag sova själv på veckodagarna och de skrämmer mig !
Måste även fixa glasögon snabbt som satan för jag har ont i huvet hela tiden och ser knappt när jag klipper men både mamma och pappa säger att dom inte har pengar så ja, de suger !
Nej nu ska jag hitta på nått, typ sova eller så. Glöm inte gratta mig på min födelsedag på fredag, hela 17 år !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0