3/10- 09

Hejhej, inte skrivit på ett tag igen då.
Har iallafall inte hänt så speciellt mkt, har haft skola och varit med hjärtat. I torsdags så färgade jag även bengans hår resultatet blev...Pippi. Igår va jag med Amanda debesche, så underbart de va att vara med henne igen ! Vi va hemma hos Johannes eller "Stefan" som han säger att han heter. Jag kom hem runt halv 5 och ja somnade på dirren.




Jag har fått en dålig känsla och jag vill inte ha den kvar!
Vad kan de vara bra för ?
Allt jag tänker är att om de verkligen blir så som jag känner....hur kommer jag klara mig ?
Känslan av att inte ha dig där skrämmer livet ur mig.
Nu får de vara nog med den här skrämande känslan för den gör mig bara orolig.
Jag vill aldrig vara utan dig och de känns underbart att ha dig där.
Tanken att behöva sova själv varje natt får mig till ångest, för de går inte!
Tanken att de inte längre ska vara du och jag så känner jag ångest, panik och allmänt deppig.
Jag älskar dig Robin och jag vill inte att känslan ska ha rätt, för de ska vara du och jag!
Tre månader igår och jag vill ha fler så lämna mig inte, få mig ur paniken.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0