8/10- 09

Hejhej, har inte varit inne på datorn på ett tag...har inte haft ork.
Har varit i skolan såklart men inte idag och inte hela måndagen, är sjuk...mår illa som ett svin och jag vette fan vad! De är iallafall bra mellan mig och min älskling igen...hoppas jag.
Han är iallafall nästan lika gullig som han va förut, och de är väll bra? De är många som har frågat mig om de är slut och grejer men nej de är de icke och de kommer nog ta ett jävla bra tag hoppas jag !
Skolan går väll sådär, måste bättra mig.



Dehär är hemskt, trodde aldrig dehär om dig. Vad är de som har hänt ? Ångesten över att jag inte kan bo där, äta där, vara där är stark...nu måste du vara hemma själv hela tiden, de är väll inge kul ?
Vad är de hon har psykat dig med? Nått allvarligt måste de vara för såhär har du aldrig varit förut de va ju liksom världens minsta fjutt grej! Jag som trodde att allt höll på att bli normalt igen, men jag hade tydligen jävligt fel...jag älskar ju dig pappa.

Och jag HATAR dig din äckliga jävel, du har förstört min pappa, psykat honom och fått honom att hata mig. Hur kan du leva med dig själv ? De är en fråga som jag undrat i många år nu...
Försvinn bara ifrån pappas liv så jag kan få tbx min riktiga pappa som va påväg att komma tbx...
Puss

Kommentarer
Postat av: sanna lindblom

vem då?;/

2009-10-08 @ 16:13:52
Postat av: jossan

nej de har hänt en sak bara

2009-10-09 @ 14:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0