10/12- 10

Hejhej, idag är de fredag  och de betyder att de närmar sig julafton med hastiga steg, 14 dagar kvar!
Idag va de skola som vanligt och dagen har varit tung, har varit fruktansvärt trött så huvet hängde inte riktigt med..På sista lektionen, hantverksteknink c (?) så hade vi tydligen prov i curler, de gick tydligen bra fröken sa att de va jätte bra osv men fick dock inget betyg. När vi hade slutat så följde jag med Bengt till bålsta centrum och gick på apoteket och sen ica för att handla fredagsmys till hennes familj. När vi va klara kom Micke och hämtade oss så fick jag skjuts hem och när jag kom hem så somnade jag nästan på stört och sen kom Robin och la sig brevid mig och somnade ett tag. Runt 6-7 tiden så väckte pappa mig så gick jag upp och gjorde mat och pappa och Nina fick skjuts av Robin till julbordet dom skulle på. Just nu sitter jag, lillebror och Robin och tittar på idol och har de mysigt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0