11/12- 10

Hejhejhallå, igår va jag som sagt barnvakt.
De blev idoltittande och sen kollade vi på toy story 3, jag, Robin och lillebror...Matheo somnade dock till filmen och de gjorde jag också men vaknade sen av att de va förskräckligt högt då la jag in lillebror i sängen och gick sen tbx till tvn. Pappa ringde och fråga om Robin kunde hämta dom och då gjorde han medans jag va kvar hemma somnade om igen. När dom kom hem så packade jag lite saker så åkte vi hem till Robin, vaknade 10 idag och ska hjälpa Christoffer och Maria att flytta och sen vet jag inte vad som händer men tänkte uppdatera lite innan vi åker så nu har jag gjort de.

Vill åka utomlands nu!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0