12/12- 10

Hejhejhallå, igår hjälpte vi som sagt Chritoffer och Maria att flytta.
Innan vi började med de så bjöd dom på lunch men när vi sen väl satte igång så tog de kanske max en timme och de kändes som de gick skitfort...Men de va riktigt jobbigt, de va 40 trappsteg (fanns ingen hiss och räknade stegen) och man gick upp och ner, upp och ner så hade spaghtiben (vet fan inte hur de stavas) men de gick bra ändå. När vi kom hem så gick Robin och duschade medans jag somnade i sängen, vi tänkte åka och hitta på nått som tex så ville jag till ÖoB och titta lite bara för skojs skull men de orkade jag inte och Robin fick inte upp mig så efter många om och men så somnade han tätt intill mig. När vi vaknade så beställde hans föräldrar mat och då bjöds de på kinamat...dog lite, så jävla gott!
När vi hade ätit och så, så åkte vi runt lite och de slutade med att vi hamnade hemma hos Korven och sen åkte vi hem till Robin och gjorde oss i ordning lite och sen tbx till korven och drack lite tsm med Körv, Phille, Robin, Helena, Alve och baby och de va ritkgit trevligt, länge sen man umgicks med dom där människorna faktiskt. Vi kom iallafall hem vid 5 då käkade vi resterna från kinamaten sen gick vi och la oss.

Idag vaknade vi vid 2 och jag va fortfarande astrött men gick upp tillslut, just nu är jag hemma och gör ingenting medans Robin och hans papi är och kollar på tv som dom ska köpa, Robin kanske kommer hem med en ny idag och Kenth ska säkert köpa imorrn så kul...Vet vad Robin kommer hålla på med ikväll isf, fippla med tvn haha, han är för söt när han har köpt nya grejer.

Jag och Körv i somras.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0