15/12- 10

Hejhejhallå, sitter just nu och väntar på att få gå till bussen.
Igår vart de att titta på DH och couger town som hade säsongsavslutning, hur fan ska jag klara mig?! Anyway så kollade jag på sex and the city två sen och den va bra men tycker nästan att den första är bättre varför vet jag inte men den är fan de. När filmen va slut så visade kl 00.57 så hur lång va filmen egentligen, de blev iallafall att hoppa i säng på en gång. Sitter iallafall nu och lyssnar lite på musik och ska gå till bussen snart, skulle åka med Greven men hon började tydligen 12 så de sög...hoppas jag har hörlurarna här annars blir de en halvtimme på bussen helt tråkigt. Idag slutar jag också jävligt sent och jag känner mig inte bra men måste gå till skolan, har iallafall halstabletter tack vare en kupong som jag fick av syster *tummenupp*. Nej nu ska jag drajva hejsvejs.

Jag älskar denna låt, kan inte sluta lyssna...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låten suger balle, såg dig i skolan idag...fy va söt du är.

2010-12-15 @ 20:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0