16/12- 10

Hejhej, sitter just nu hemma hos Amanda och chillar lite men ska snart dra mig vidare hem för att titta på finalen i PH som är idag..fyfan va tråkigt nu kommer jag inte ha nått att titta på längre. Idag va de även praktik och jag började med att plocka upp varor och lite så sen kom Amanda så klippte jag henne och man kan ju säga att jag klippte inte ens hälften av de som behövdes typ, men de gick bra iallafall. Fick sluta lite tidigare idag för att jag skulle till banken (gulligt) så slutade halv 4 och fick då skjuts av Robin skjuts till centrum tsm med Amanda, vi gick till banken och jag kommer snart få en bankdosa och ett nytt bankomatkort *tummenupp*.
Imorrn är de även fredag och sen är de äntligen helg, 3 dagar i skolan till sen blir de JULLOV...nice? jotack de är behövligt. Är även lite smått irriterad och misstänksam på en sak, fattar nada men okej. Jaja nu orkar jag inte mer, usch. Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0