16/12- 10

Hejhejhallå, sitter just nu och väntar på att jag ska orka ta mig upp från sängen och ta bort sminket från igår för någon dusch orkar jag inte med nu, får vara lite äcklig idag. Försöker även få tag i mamma som inte verkar vela svara, de va hon som sa att vi skulle höras innan torsdag men nu svarar hon inte ens på torsdagen? Aja orka.
Idag är de ju trots allt praktik och idag kommer Amanda ner och klipper sig, har jävligt ont i halsen och mår inte speciellt bra men jag får överleva i några timmar. Imorrn är de också en vecka kvar till julafton och två till nyår vilket ger mig lite panik eftersom jag inte har någon aning om vad som händer på nyår, menmen. Fick även min frånvarolapp igår och den ser superbra ut de är bara en liten grej jag måste fixa och de är att hitta min ena praktiklapp som jag tydligen inte har lämnat in, vet ju att jag va där och brukar alltid lämna på fredagar. Nej nu ska jag gå och ta av mig sminket och fixa mig lite, tjingen.

Min käre vän Bengt/Bengan Emelie. Titta vilken härlig bild, de är fan rena rama sommarn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0