20/12- 10

hejhej, förlåt för dålig uppdatering.
I helgen så har jag inte gjort speciellt mkt, följde med till Robert i fredags där alla drack utom jag och Lisette som bara satt och tittade på, men jag va mest med Linn den här kvällen och de va trevligt. Jag och Robin klev innanfär dörren vid 5 och somnade på en gång. I lördags så vaknade vi vid tre och jag käkade lite sen gick vi och la oss igen till Kent kom och hämtade oss, då käkade vi mat hemma hos Robin och Christoffer och Maria va på besök. Senare på kvällen så hade vi bara myspys och kollade på film, Dumma mig, Shrek 3 och the experiment och alla va bra men bäst av alla va Dumma mig! Igår gjorde vi inte mkt heller alls, låg i soffan och degade hela dagen, åkte hem till mig och hämtade kläder och sen tbx till Robin för att kolla film och sova.
Idag är de måndag och vi har en lektion sen åker jag och Bengt hem för att färga hennes hår *tummenupp* och de är även bara två dagar till lov nu! WIHO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0