22/12- 10

Hejhejhallå.dåligt uppdaterin som vanligt sorry!
I måndags hade vi iallafall baraprov och sen fick vi sluta, jag förväntade mig ett ig men de vart G...asnice, men hade jag pluggat så hade jag fått bättre betyg. Efter vi hade slutat iallafall så åkte jag och Bengt till bålsta och väntade  på hennes mamma och då gav Marie mig och Bengt 200 kr så vi kunde käka lunch, söt eller SÖT? Vill ha henne. När vi hade käkat lunchbuffe (som vanligt) så drog vi hem till mig och färgade Bengts hår och bastade lite, asskönt!
I tisdags så hade vi såklart skola och den dagen började med formgivning s jag klippte lite på dockan och han nu färgat den röd anyway så va dagen tråkig och jag kan säga att Heidi (fröken) måste haft mens som kastade kartonger på mig efter att jag, Bengt och Sofia hade gjort de HON ska göra efter skoltid eller s, usch! När vi hade slutat så åkte jag hem till Robin och somnade ett tag.
Idag vaknade jag kl 5 och kunde inte somna om så låg i sängen en timme och gick sen upp och duschade och tog halv 7 bussen hem till Bengt, vi fixade oss och käkade frulle. På avslutningen idag så fick vi tågkorten och lite fika, lyssnade på rektorn när hon snackade onödiga saker. Alla lärare från alla arbetslag fick även prata och då hade våra lärare valt dom 3 dom tycker är bäst och vilka som kommer bli grymma frisörer en från ettan, en från tvåan och en från trean...lite diskrimenering kanske? visst jag blir inte svartsjuk för jag vet att jag inte alls är duktig på de jag gör så vet ju att jag inte förtjänar de men allts dom som har dåligt självförtroende och shit då? Nej de skiter dom i....lite elakt faktiskt.
Nu sitter jag iallafall hemma i min mysisdress och har fått hem mitt nya bankkort och pappren från försäkrningskassan som jag måste fylla i för att få underhåll. Nej nu ska jag käka lite sen vila för nu blev jag sjukt trött.





Såhär ser min älskade mjukisdress ut som jag går runt med hela tiden, så fort jag kommer hem om jag inte haft den i skolan...Tack Bengt för min favvis dress. 150 kr på hm, nu vill jag även ha den röda

  Klicka på bilderna så blir dom större, nån av dom här två vill jag gärna ha i julklapp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dedär är ju fan inte du, du är mkt fetare och har långt hår? HAHHAHHA omg busted!

2010-12-23 @ 12:09:40
Postat av: jossan

hahaha nähä, konstigt att dedär är jag då. Jag har inte haft långt hår på flera r om man inte räknar med löshår som jag har använt i kanske 4 år lite då och då och nu har jag varit utan de i några veckor, så jo de är jag. skrattar bäst som skrattar sist va`?

2010-12-23 @ 20:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0