23/12- 10

Hejhej, nu är jag hemma hos mig helt ensam och rädd!
Idag klippte jag som sagt Elias och de blev tuppkam så, jag är jättenöjd själv och de hoppas jag att dom också blev att dom inte tänkte vafan jag har gjort eller så...När jag hade klippt Elias så låg jag inne i Robins rum och kollade lite när han spelade eftersom han kom hem med ett ps3 idag men sen kom han ju på att han bara hade en kontroll så vi åkte iväg till barkarby och köpte en kontroll och sen nu sitter jag här för att han ska spela med Emil och då orkar jag verkligen inte vara där fy så tråkigt och då kan han vara med sin kompis utan mig för en gångs skull, de händer ju inte ofta. Jag väntar nu p att Amanda ska ringa s jag kan smöra lite och gå dit och kolla när hon och Räkot pyntar granen. Har även smygit runt och tittat på alla julklappar som ligger här i huset och jag har ingen aning vad de kan vara i...eller jo presentkort från kicks, pengar och trosor men vad med? Amanda berättade även för mig att hon hade varit med mamma och handlat julklappar till mig idag och de är inget jag har önskat mig men nått jag behöver och kommer bli glad för, löshår kanske? Nej skojja de är för dyrt så och de va nog de enda jag önskade mig, en systemkamera nikon d3000 och pengar så. Nej nu ska jag gå upp och fylla i papprerna från försäkringskassan (iallafall de jag fattar).

Imorrn är de ju även jul som jag säkert har skrivit i inlägget före, men de är ju fan inte långt kvar nu sen är ännu ett år avklarat och snart har jag ännu ett halvår med baby och de blir 1 år och 6 månader, så mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0