23/12- 10

Hejhej, idag är de torsdagen den 23 december vilket betyder att imorrn är de julafton och de kommer bli skitkul! Börjar med att åka till mamma vid tolv och vara hos Ulla vid 2 tiden och sen när vi har käkat och allt så, så åker jag hem till Robin. Idag vaknade jag iallafall vid 10 och de va skönt att sova ut och vakna när man vaknar, just nu sitter jag och funderar på att ta en dusch men vet inte om jag hinner de innan lilla Elias och Madde kommer för att få Elias klippt. Efter att ha klippt Elias så har jag inte den blekaste om vad som händer, Robin slutar snart men han ska träna och kanske åka iväg så jag har inte en aning, känner att jag vill hitta på nått men de finns inget att hitta på när man är fattig och när de är 50 - ute.

Jo juste de blev tydligen västa grejen om julklappsutdelningen i skolan har jag sätt.
Vi hade julklappsutdelning i skolan och då skulle man köpa nått för typ 20 kr och så fick man en slumpvis prensent, ja men sådär som man höll på när man gick i 4 typ. Anyway så köpte inte jag eller Bengt nått, visst jag hade inga pengar men hade jag sagt de till pappa så hade han nog kunnat ge mig 20 kr men jag känner att jag inte vill lägga ut så mkt som ens en krona på att riskera att nån idiot i klassen som jag inte ens tycker om så nu har vi blivit kallade "fattiga" jo vi kanske är fattigare en dig för vi är inte bortskämda och får allt vi pekar på, men jag klagar inte...Palla att man ens kallar nån fattig, tänkt om vi hade varit sjukt fattiga då? Men de märks verkligen på hur klassen börjar bli, idioter och snobbiga jävla bitchar, fyfan va skönt att de finns några normala iallafall. Grejen är att alla dom som blev puppasura på oss är för att fröken gav oss en liten flaska med Schampoo och en med hårinpackning men grejen är den att jag och Bengt fick de för att de blev en present över och då sa jag "ge den till Anneli" för Annelie hade inte heller köpt nått och då tycte Heidi att vi också skulle få annars blev de orättvist.

Anyway så surar inte jag för att JAG FICK EN JULKLAPP UTAN ATT KÖPA NÅN, Nej nu ska jag springa in i duschen sen blir de att käka tomtegröt till frulle...första gången i år, MUMS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0