26/12- 10

Hejhej, jag fick nått att göra igår iallafall, fick skjuts av Robins pappa hem så satt jag och prata lite med dom och sen kom Emilia hem till mig, vi satt och drack lite och gick sen vidare till Marre som tydligen skulle gå ut på krogen så vi drog hem till Malin ist. Malin somnade efter ett tag och jag och Emilia satt och snacka skit tills hon gick hem och jag gick och mötte Robin, dum som han är lyssnar han självklart inte på mig så vi hamnade hemma hos honom och han har gjort illa fingret mår illa när jag ser de så han ska till sjukan nu och jag får fira jul själv hos farfar vilket inte är lika kul. Vet inte om jag och Robin kommer ses mer idag för han ville sova hemma men de tänker inte jag göra så de suger. Väntar även på att Bengt ska ringa mig och jag hoppas på att hon säger "jag kommer hem imorrn" för jag saknar ju min lilla baby! tjingenling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0