28/12- 10

Hejhej, igår blev de ingen uppdatering som vanligt då har typ ingen ork till att göra de.
Igår va iallafall jag och bebis i kista och kollade lite och jag fick med mig en bh, två par trosor och en ögonbrynspenna och Robin fick med sig en tjocktröja som jag är kär i! När vi va klara i kista åkte vi till vällingby och där hittade Robin även en t-shirt och när vi inte orkade mer gick vi och köpte en varsin sallad på typ coop och satte oss och käkade i bilen och väntade på ett samtal från Christoffer och när han väl ringde så åkte vi dit ett tag och hälsade på.
När vi kom till bålsta så åkte vi till centrum och hyrde filmer och köpte godis, vi kollade på slumdog millioner (vet inte hur de stavas) och sen skulle vi titta på 22 bullet's (?) vet inte hur de heller stavas anyway så orkade vi inte titta på den för de blev så sen så vi hyrde om den idag och så tog vi de regnar köttbullar och dom ska vi titta på ikväll.
Idag har vi inte gjort ett piss, typ kollat på tv hyrt om filmen och de sprang in på kicks och köpte en mascara, varit hos mig så fick jag en tröja av pappa och 300 kr (en till julklapp, han hittade tröjan igår eftersom han ringde och frågade storlek så...han är ju lite dum haha) Nu sitter jag här och Robin spelar ps3, snart ska vi kolla på film i guess.
Imorrn skulle vi åka iväg med Bengt till typ barkarby eller nått men hon hade inga pengar så då har ingen av oss nått där att göra. Nej nu orkar jag inte skriva nå mer bajs här, Hejrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0