29/12- 10

Hejhej, igår kollade vi som sagt på film och vi somnade vid 12 typ helt sjukt!
Idag vaknade vi vid 10 av att Mattias ringde och nu sitter Robin och spelar Robin ps3 medans jag väntar på att Rädda Willy 3 ska börja så tänkte göra en lista om 2010.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japp, har ju fyllt 18 så ja.

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga sånna, men nu blir de.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp.

Dog någon som stod dig nära?
Faktiskt inte, och tur är väl det!

Vilka länder besökte du?
Thailand.

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Utomlands med baby, mer värme och en kattunge kanske?

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
23 okt, 3 dec och ja 12 maj när jag kom hem från Thailand.

Vad var din största framgång 2010?
inte en aning.

Största misstaget?
ingen aning faktikt.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Japp, förkylning och sånna vanliga sen har jag gjort illa meniskeln och den sitter i knät så gick på kryckor i 1 vecka och kunde inte sträcka ut benet.

Bästa köpet?
mina jeansblå låga converse sen kommer jag helt ärligt inte på nå mer.

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, cigg och underkläder.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag fortfarande har min Robin, världens bästa vän + att jag fick veta att jag ska få ett syskon.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
Owl City - Fireflies, Oskar Linnros OSkar Linnros - Från och med Du, Daniel Adams-Ray - Dum av dig, Daniel Adams-Ray - Förlåt att jag aldrig sagt förlåt.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare i guess.

Vad önskar du att du gjort mer?
sparat pengar

Vad önskar du att du gjort mindre?
Inte spenderat pengar på så mkt skit

Hur tillbringade du julen?
Hos mamma sen till Robin och två dagar senare med pappa.

Blev du kär i år?
Nope, jag va redan in lööööv.

Favoritprogram på TV?
Ga, Dh, Ct, Ph och Kungarna av tylösand.

Bästa boken du läste i år?

ingen aning, har inte löst så många.

Största musikaliska upptäckten?
Oskar linnros och Daniel Adams-Ray !!!!

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
gula låga converse!

Något du önskade dig men inte fick?
systemkamera och löshår hos frisören.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag partade hos mamma sen gick jag till BIFFEN HAHAH.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
långt hår och en fungerande systemkamera.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
normal? som alla år typ.

Vad fick dig att må bra?
Familjen, vännerna och Robin.

Vilken kändis var du mest sugen på?
vadå sugen på? att titta på så vare håkan.

Vem saknade du?

Moa, Agnes sen Robin och Bengt mest när jag va i Thailand.

Den bästa nya människan du träffade?
Oj, ingen aning faktiskt.

Nej nu blir de Rädda Willy för hela slanten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0