30/12- 10

Tänkte sleva några bilder på hur jag har sätt ut under året, bilderna ligger nu typ inte i ordning.

Svarhårig va jag iallafall i Januari och då jag bestämde mig att jag ville bli blondin.


Såhär såg jag ut i skallen när jag försökte bli blond.




Blev även värsta rödtotten (vill igen).


Blev även pippi.


På min dåvarande praktik så gjorde dom nått med mitt hår så blev de såhär.


Efter att ha varit i Thailand gick jag blont hår!


Här va jag i Thailand.


Mitt långa blonda hår.


Såhär blev mina läppar nån gång under sommaren när jag käkade en isglass och nån dag innan använt sån där läppglans så läpparna växer som jag fick en allergisk reaktion på och sen blev de värre av glassen..


Här va jag superblond, usch.














Här bestämde jag mig för en liten förändring så de slutade med att jag blev svarthårig!





Dehär är jag i dagens läge, riktigt snygg...
'



Här hade jag löshår men de vart så äckligt så jag vill inte ha de längre




Ja nu blev de lite egobild's inlägg men de har väll ingen dött av?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så fin, är så avis...

Måste bara fråga hur länge du och din pojkvän har varit ihop? Ni verkar ha de så bra och typ aldrig bråka.

2010-12-30 @ 16:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0