30/12- 10

En till lista skadar inte..

Om dig
Hur gammal är du? - 18
Din favoritmat? - Kinamat
Sport? - snart gymmet?
Två av dina favoritlåtar? - Daniel Adams-Ray - förlåt att jag aldrig sagt förlåt, Håkan hellström - 2 steg från paradise.
Hur lång är du? - 1,68
Vilken klass och skola går du i? - HV2 HTS gymnasiet i jakan.

Vänner
Din bästavän? - Min allra bästa vän, Emelie mikaela Bengtsson.
En vän som alltid ställer upp för dig? - Bengt.
En vän du alltid har roligt med? - Alla, annars hade jag ju inte velat va med dom?
En vän du får sakna för mycket? - Man får väl sakna alla så mycket man vill?
En vän du haft förut som du saknar nu? - De finns ju.
En vän som har berättat hemligheter för dig, som du inte sagt till någon annan? - Alla har vi våra hemligheter

Familj
Vem gillar du bäst? - Gillar alla lika mycket!
Hur många är ni i familjen? - Jag, pappa, Lillebror, Nina och Liam - Mamma, Stefan, Moa, Agnes, Mandy och en till på g.
Hur gamla är dom? -  Pappa 41, Nina 37?, Lillebror 3, Liam 11? - Mamma 36, stefan 42?, Moa 6, Agnes 5, Amanda 18.
Ställer din familj alltid upp för dig? - Nope
Kan du lita på din familj? - För det mesta, ja
Kommer du alltid att älska din familj? - Självklart!

Antingen eller
Alkohol eller cigaretter? - båda!
Blått eller rött? - Rött
Upptagen eller singel? - Upptagen
Fotboll eller handboll? - Fotboll haha
Festa eller vara hemma och mysa? - Beror på ju
Vatten eller mjölk? - Vatten, hatar mjölk!
Musik eller tyst? - Musik
Film eller tv? - Vene
Bdb eller facebook? - Fejjan.

Killar/Tjejer
Har du kille/tjej? - Ja
Vill du ha pojkvän/flickvän? Japp
Hur gammal är personen isåfall? 19
Om du inte har någon pojk/flickvän, kommer du nånsin ta steget? - i have one.
Är du helst hemma och myser eller är ute med flera? - Det varierar
Vågar du gå långt med din pojk/flickvän? - Vad menas med långt? Men ja, det vågar jag.
Om du inte har nån, skulle du våga? - Det vet man väl inte

Musik

Rihanna? - Inte så värst bra.
Justin Timberlake? - hell no
Techno/remixer? - NEJ!
Jay-Z? - NEJ!
Jason Derulo? - lite
Eminem? - Han är rätt bra.
Green Day? - Nej
MGMT? - Vissa låtar funkar, ibland.
Paramore? - Ska gifta mig med bruden!
Basshunter? - Nejtack.
Markoolio? - Äger
Björn Rosenström? - Nä
Amanda Jensen? - nope.
Pink? - Nej, några få låtar.
Flipsyde? - nej
Black Eyed Peas? - Nja
Carola? -noooope.

Skulle du

Vilja hoppa bungyjump? - nja kanske.
Vilja simma med delfiner? ÅÅÅH JA.
Vilja simma med hajar? Nej hajar är bland mina största skräcker.
Vilja träffa Jordan Price? Vem fan är det?
Vilja gå på high school? Njaa testa kanske
Kunna göra inbrott hos någon? Ja på skoj så.
Kunna såra någon så hårt att den aldrig mera pratar med dig? gillar jag inte personen så ja gärna med glädje.
Kunna ta någons pojk/flickvän? om jag itne känner människan så ja.
Prata illa om din familj? När man blir arg på dom så går det
Kunna vara en vecka utan att duscha? - Nja nej, mitt hår skulle bli så skabbigt och ni som vet hur de blir förstår nog...
Kunna vara en vecka utan din dator? - Jadå
Kunna vara en månad utan tv? Ja
Kunna vara en månad alldeles själv och inte träffa några vänner? Inte gratis, fan heller!

Har du..

Rökt? Ja
Druckit alkohol? Ja
Vart på fest? Ja
Blivit full? Ja
Gjort något som du verkligen ångrar? JAAA
Några märkeskläder? alla kläder är väll ändå ett märke?
En tröja som kostar över 2000? nej.
Ett par byxor som kostar över 2000? nope.
Någonsin stulit något? kanske.
Hånglat? - Men nej verkligen inte, de är äckligt! Klart som fan jag har.
Sagt till någon att du älskar den och verkligen menat det? Ja
Vunnit mycket pengar nån gång? - Nä

Så kul har jag just nu, vill att Robin ska komma hem nununu så jag kan få lite ork och ta mig in i duschen ser ju ut som ett monster förfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0