30/12- 10

Hejhej, igår så sov vi som sagt hemma hos Madde och Mattias! Robin kom och hämtade mig runt 6-7 tiden då åkte vi och käkade sen drog vi vidare till Madde och Mattias, vi satt och kollade på tv och sen toy story 3 med lilla Elias som satt och myste med mig, när kl blev mkt och Elias gick och la sig så satt jag och Madde och tittade på ballar av stål medans Robin och Mattias satt och spelade tv-spel men efter en stund gick Madde och la sig och jag somnade på soffan tills Robin kom och väckte mig. Vid 3 tiden gick jag ner och la mig och somnade igen tills Robin kom och väckte mig för då skulle han också sova. Idag gick jag upp halv 10 och åkte vid 10  tiden med Madde till bålsta och hon släppte av mig i centrum där jag träffade Bengt och hennes syster Amanda. Nu har jag införskaffat mig nya strumbyxor och smink så de är asnice, imorrn är de nyårsafton och då blir de att dra till Madde och Mattias och bengt, du ska med. Nej nu ska jag ta en Powernap och sen ta nått att käka typ.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0