31/12- 10

Hejhej, idag är de nyår vilket betyder att de är ett helt nytt år som börjar imorrn.
Jag ska snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning så vi kan dra till M&M senare för att parta.
Igår så kollade vi på film med pappa, en skräckis jag tyckte den va asläskig medans båda dom låg och sov...inte så kul. Har inte så mkt mer att säga så tänkte svara på en kommentar jag fick igår(?)

Du är så fin, är så avis...
Måste bara fråga hur länge du och din pojkvän har varit ihop? Ni verkar ha de så bra och typ aldrig bråka.

Tackar, jo jag och Robin har varit tsm i ett och ett halv hår den 2 januari (söndag) och de är underbart. Ja vi har de superbra och de är bättre nu än va de någonsin har varit, men ingen är perfekt så jo de är klart vi bråkar men vi bråkar inte speciellt mkt de är mest småtjaffs i 5 min sen är vi sams sist vi bråkade på riktigt va i början av oktober (om man inte räknar med dom fyllerbråk vi haft, men de är ju bara skitsaker och inte på seriöst typ). så visst jo vi har de superbra och vi bråkar som alla andra, men de är mkt bättre nu än förr. Nu kan har komma och bara pussa på mig och de gör han hela tiden och han har blivit riktigt kärleksfull så de är perfa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0